Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Vasaris
Data: 2010-11-11 20:40:30
"Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message news:ibg32o$prd$1@trimpas.omnitel.net...

> nu tai ką ir sakau. jei taisyklių nėra, tai dėjai ant visų frančizių - naudoji logo kaip nori ir tiek.

Na kodėl. Jei tu naudoji logo, o tavo produktas - lievesnis, nei originalus, tave dargi ir patys vartotojai gali subaladot.

> ne, nesuprantu, todėl ir klausiu.
> turiu omeny: sukūrė logo, investavo į jį, reklamavo, kėlė prestižą gerindami produktų kokybę.
> tai jis turi tą logo ar ne?
> ar tipo, jei nepasamdė kariuomenės karšti kailį visiems jį naudojantiems be leidimo, tai reiškia jis jo neturi?

Ką reiškia "turi"? Pagal tave turėjimas=valstybės išduotam popierėliui-sertifikatui?
mano nuomone, kad turtą sukurti moka jei ne kiekvienas kvailys, tai daugelis. Bet tik nedidelė dalis dar sugeba ji ir išsaugoti. O kaip saugoti - čia jau klausimas kitas. Neretais atvejais ir kariuomenės pastangomis - pvz.: taip amerikonai gina ir plečia savo gyvenimo būdą - visomis įmanomomis priemonėmis, nesvarbu, ar sąmoningai, ar jiems taip gerai klojasi ir be didelių apmąstymų.

> jau rašiau: dabar yra atsakomybė. policija nespės, bet paskui tyrėjai atkas kas pavogė ir teismas lieps atlyginti.

Ar tikrai atkas? Ar netgi norės atkasti? Ar yra išorinė, tarpasmeninė atsakomybė? Ne moralinė/asmeninė, bet būtent vieša. Ar supranti, kad labiausiai bet koks nusikaltėlis, nesvarbu ar chuliganas, ar prezidentas, bijo, kad kažkas prisiims asmeninę atsakomybę nubausti savo teisme, nepaisant, pvz.: visuomenės teismo išteisinamojo sprendimo.