Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: RaR
Data: 2010-11-04 16:56:42
Dėl terminijos nediskutuosiu, bet iš esmės teisingai apibendrinai. Ir
visuomenė ne tik taip mano, bet kartas nuo karto tuo akivaizdžiai įsitikina,
nekalbant jau apie istorinius procesus. Priedo tokia yra ne viena visuomenė,
o iš esmės visos pasaulyje. Visiškai gali būti, kad tos visuomenės, t.y. jų
daugumos mano neteisingai. Bet realybė tokia, kad ne visi yra Einšteinai ir
Motinos Teresės viename asmenyje. Antraip tau nereikėtų piktintis kad
realybė yra tokia kokia yra, o ne tokia, kokia pagal tave turėtų būti.

"Doc"  wrote in message news:iaugph$s5p$1@trimpas.omnitel.net...

Visa tavo rašliava susiveda į vieną "argumentą":

Visuomenė be legalių reketininkų neįmanoma, nes dauguma žmonių legalius
reketininkus palaiko. Dauguma žmonių legalius reketininkus palaiko, nes
mano, kad visuomenė be legalių reketininkų neįmanoma. "Legalius
reketininkus" gali pakeisti "legalia vergove". Circular argument neįžvelgi?

--
Doc