Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: RaR
Data: 2010-11-04 18:10:50
Pagal mane akcentas buvo nukreiptas į tai, kad Petras skriaudžia Joną.
Nagrinėjant šį jų santykiavimą svarbu ne tik ar iš tikrųjų Jonas yra
skriaudžiamas, bet ir ar iš tiesų tai daro Petras.

Tu rimtai manai, kad dirbantieji užsienyje nemoka mokesčių ir tą dalį gali
dėti į kiaulę taupyklę? O paskui iš tos pačios Airijos biudžeto, į kurį
mokėjo Petras, dalis eina į ES biudžetą, iš kurio Lietuva daugiau gauna nei
duoda. Taip kad ne viskas taip paprasta. Yra dar visokie susitarimai dėl
dvigubo apmokestinimo išvengimo, nes Petras naudojasi kai kuriomis Airijos
paslaugomis ir jomis nesinaudoja Lietuvoje.

O šiaip dėl tų mokesčių - tai techniniai dalykai. Ne taip seniai čia buvo
ažiotažas dėl sveikatos draudimo. Nes tikrai problema, kai nemoka sveikatos
draudimo mokesčių, bet naudojasi valstybinių sveikatos įstaigų paslaugomis.
Dėl pensijų, tai dabar ten iš viso makalynė. Esant normaliai pensijinio
draudimo sistemai tokių susipratimų būtų mažiau - žinotum kur ir kiek moki.

"bet_kas"  wrote in message news:iauj4d$vpl$1@trimpas.omnitel.net...

Klausimo akcentas buvo nukreiptas į  Joną, o atsakymo akcentas nukreiptas
į Petrą, nors lyg ir parašyta "su Petru viskas aišku".

"RaR" <RaR@lt.lt> parašė naujienų news:iaui7q$ump$1@trimpas.omnitel.net...