Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Faktas
Data: 2010-11-09 10:09:33
kas nušaus?
ką nušovė?

taip nekiltų, nes taip galėjo būti. o prie ko čia nušovimas, kai kalbi apie valdžią, o ne banditus?
Yapč dar po to, kai pasiteiravau apie nušovimą, tai atsakei "argi aš sakau, kad ką nušovė?".

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message news:ib9tb1$ftd$1@trimpas.omnitel.net...
Prie to, kad jei neduosi pinigų už paslaugą kurios tau nereikia - nušaus.

Jei ateitų pas tave Vilniaus brigados atstovas ir maloniai paprašytų privalomo 1000Lt mokesčio už tai, kad tau rytoj jo draugai pakeis tavo virtuvėj lemputę, turbūt nekiltų klausimų prie ko čia nušovimas?

--
Doc