Tema: Ats.: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Blynas
Data: 2010-11-04 15:18:34
Kuo paremtas šis teiginys? Gal karų būtų kaip tik daugiau? Kodėl neatėmus to ko man reikia iš tavęs, jei mano "chebra"  už tavo pajėgesnė? Jei matau, kad iš tavęs atėmus gausis pelnas ilgame laikotarpyje, galiu už karą prieš tavo "chebrą" ir susimokėt. Ir jei dabar už karus mokame prievarta, o oficialiai deklaruojame, kad norime taikos, kodėl mokant savanoriškai negaliu deklaruoti to, ko tik širdis geidžia, tame tarpe ir karo tavo "chebrai"?

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> parašė naujienų news:iau7b1$ccq$1@trimpas.omnitel.net...