Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Alvidon
Data: 2010-11-11 18:39:17
Ne instinktai, o dėsningumai (galiojantys tiek visai biologijai, tiek ir tik
"protingajai" jos daliai, t.y. žmonijai). Paskiro individo manyms nieko nekeičia
tų dėsningumų veikime. Ir nereiktų pervertint žmonijos protingumo. Žmonija
niekad kogero nesivadovavo ir nesivadovaus "tai protinga" kriterijais. Anot
RaR tai tik "byproduktas". Kitaip sakant tai tik "išvestinai" investavimo
kriterijai, masinis tikėjimais kuriais beje ir sukėlė paskutinę (kaip ir visas kitas)
krizę. Didžiausias pokštas žmonijos istorijoj - pavadint šią rūšį Homo Sapiens ;)