Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Faktas
Data: 2010-11-05 13:29:36
tu negrįžk prie to apie ką nei diskutuoju, nei klausiu.
man nereikalingos tos monopolijos, tegu visas išardo.
bet.
aš perskaičiau, kad neturi būti valdžios.
va ir susidomėjau kokia gali būti santvarka išvis be valdžios.

atiduok ką nori kur nori, bet vistiek turi būti bendri įstatymai, pagal kuriuos vadovaujamasi, kad išvis nenugrybaut į kitą pusę.