Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Alvidon
Data: 2010-11-10 20:57:02
Velniai žino, kas ti idealu ir kas ti bus...
Dabartinė buksuoja visoj vakarietiškoj civilizacijoj. Gryžimas prie krūvos vaikų irgi nerealus,
nu nenori šiuolaikis žmogus turėti kalno palikuoniu, jam labiau patinka "mažiau bet geriau",
ir ta tendencija jau musie trečioj kartoj stebima, požymių jos mažėjimo nesimato, nežiūrint
daugelio valstybių ir nevalstybinių organizacijų (nu kad ir Romos katalikai) agitacijos.
Kas tos tavo "nedidelės bendruomenės" ? kaip Japonijoj tipo: parsidaviau darbovietei iki
amžiaus galo, jin mano pensijinins fondas ? Gi ne. Profsajungos ? Irgi ne, tai jau merdėjantis
institutas. Susmulkėjusios valstybės (sustiprėjusios iki visiško savivaliavimo/nepriklausomybės
savivaldybės) ? Gal..., nors tendencija daba atvirkščia (globalizacija), nors net ne čia šuo
pakastas, IMHO šią perspektyvą laidoja labai didėjantis (ir tikrai didėsiantis) žmonių
judrumas.
Šiaip tiesa sakant man pensijinės sistemos nereik išvis. Gal tokių tiesiog daugės ?