Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Vasaris
Data: 2010-11-11 20:50:26
O kas teigė, kad problema? Aš tai kaip tik žiūriu, ką naudingo būtų galima iš to išpešti. Jei žiūrint į vienuolius - anie per krikščioniškus tamsiuosius amžius išlaikė rašto kultūrą ir perdavė tam tikras žinias, - vadinasi, nors ir būdami aklavietė patys sau, jie buvo naudingi rūšiai. Aš bandau pakapstyti, ar šituo atveju taip pat nebūtų naudos. Nes kaip parodoksaliai neskambėtų, neretai išimtys apie taisyklę pasako daugiau, nei ji pati.

Bet jei jau išsemta, tai išsemta :-)