Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Alvidon
Data: 2010-11-10 20:35:53
Ar ne per gerai save vertini, tikėdamasis galįs susukti protą ? ;)

O jei rimčiau, tai taip ir nesupratai, ką norėjau pasakyt
(matomai nepakankamai "antpirštiškai" aiškinau ;)).
Kaip politkorektiškai išsireiškė RaR, pas tavi musie kažkas iš serijos
"religija", o dėl religijų kaip žinia nesiginčijama (ba joms proto
kriterijai netaikomi). Tu tiki, kad žmonės, gamta, pasaulis yra
gerokai kitokie, nei kad manom pvz. mes su RaR. Na arba iš kito
galo: tau labiau priimtinas požiūris, jog mintinės konstrukcijos yr
virš/aukščiau/pirmapradės lyginant su objektyvia realybe.

Mano požiūriu žmonių motyvacija, veiklos stimulai nesikeičia,
gali tik kažkiek keistis tų veiksmų apipavidalinimas (pateisinimas
sau ir kitiems, tipo), priklausomai nuo vyraujančių madų. Bet
tas apipavidalinimas nėra tikrieji stimulai, tai tik "išvestiniai instrumentai".
Žmonių grupės gali deklaruoti labai skirtingus ir egzotiškus motyvus,
o iš tikro visgi tos grupės veiks pagal senobinius, gamtos padiktuotus
modelius (arba gamta juos nurašys į atliekas). Taigis ir to pasirinkimo
aš neįžvelgiu. Aš, tu, dar kas nors - taip turi, gali pasirinkti; žmonija - ne.
Individų lygmeny Brauno judesiukai reikšmingi, visumos lygmeny - niekiniai