Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Vasaris
Data: 2010-11-12 21:23:18
"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message news:ibhok5$6qc$1@trimpas.omnitel.net...
> Žmogau, iš kur toks manyms, kad čia tu kažką man aiškini ???
> Po teisybei tai aš čia aiškinu, kad požiūris "jokia suknista "visuomenė" nepasiekia tam tikro "gerovės lygio" izoliuotai, o ji tik kyla "visuomenių" mitybos grandyje aukštyn, kurių apačioje stovi mažiau išsivysčiusios visuomenės" tėra mišrainė iš komunistinės propagandos ir eilinės protinės aklavietės.

Kaip paprasta gyventi įžeminus viską iki 2 ar kelių terminų. Matyt pačiam tikrai buvo sunku gyventi bolševikinėje sistemoje, kuri paliko atitinkamus randus, kur visur matai tik komunistų propagandą (nors nė vėlnio nesuvoki apibrėžimo ir taikai, kaip pakliuvo) :-(

> Tavi perkalbėt aš net nebandau, pas tavi gi religija ;) Vat jei kažkas pasijungtų, gal ir rasčiau savy
> stimulų prasiplėst šia tema, nu tobiš jei kam idomu...

Religija - tai kuo tiki besąlygiškai. Aš savo teiginiais besąlygiškai netikiu, bet kol kas jiems susimauti nebuvo progos ir tiek.

Kadangi perėjome prie asmeniškumų, siūlau raukti diskusiją, nes ji tikrai neproduktyvi.