Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Dex
Data: 2010-11-05 09:40:34
čia atskira tema. Dabartinėje sistemoje tokie asmenys gali terpti dėka
a) policijos neveiklumo
b) policijos ir aukštų valdininkų korumpuotumo.

Įsivaizduoju, kad menamoje Doc sistemoje tokie tvariai veistis apskritai
negalėtų. Nes privatus reguliavimas visada yra efektyvesnis nei viešas.

Kitas dalykas - aš nemanau, kad nesant valstybės apmokamų paslaugų,
negalėtų visgi egzistuoti kažkokie vieningi moraliniai susitarimai tarp
piliečių. Bendros normos, kurių laikytųsi kad ir tos pačios privačios
policijos. T.y. moki kuriai nori policijai, bet tai nereiškia, kad pas
ja yra skirtingas supratimas. Ir apskritai, jau kažkada minėjau, nors
Doc idėjos man atrodo labai šaunios, bet aš nesu 100 procentinis jų
šalininkas. Tiesiog matau labai didelį potencialą jose, ir manau, kad
didžioji jų dalis galėtų gyvuoti. Didžioji todėl, nes neįsivaizduoju,
kaip galėtų veikti pilnai visos. Ir beje - neįsivaizduoju ne todėl, kad
jos neteisingos ar panašiai, o todėl, kad per mažai esu su jomis
susipažinęs, ir nepajėgiu sumodeliuoti tam tikrų situacijų.

Dex