Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Alvidon
Data: 2010-11-11 21:35:13
Ne prie ko čia tas gyventojų tankis (tuo labiau jo didėjims). Vat prieš kokius aštuonis šimtus metų
gyventojų tankis galima sakyt nulinis buvo, o mongolai pusę pasaulio apjojo savo tvarką įvedinėdami.
Jei tik kokiai grupei atsiras galimybė apjodyt kaimynus (kaip tadu mongolams), tai beveik garantuotai
ir apjodys. Apjodyt gi kaifingiau nei pačiam dirbt. Tau, man, dar kažkam - nekaifingiau, bet tai nieko
nekeičia, vistiek atsiras grupuotė kuriai kaifingiau.