Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: RaR
Data: 2010-11-12 22:37:29
Tai aš ir sakau, kad norint pristabdyti tą civilizacijos bėgimą, reikia
kažkokių bendrų, t.y. valdžios spaudžiamų stabdžių. Jūs gi ir prieš valdžią,
ir prieš bėgimą. Bet kai bėgimas nestabdomas, tai laimi greičiau bėgantys ir
tiesiog priverčia lenktyniauti kitus, o pavieniai save pristabdantys
individai tokiame kontekste tiesiog nereikšmingi. O darbo laiko trumpinimas
daugelyje Europos šalių tai juk ir vyko, net ir pas mus yra jo ribojimas.

"Vasaris"  wrote in message news:ibk5jc$rku$1@trimpas.omnitel.net...

"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:ibiqmn$v00$1@trimpas.omnitel.net...
> Remiantis jūsų filosofija, reikėtų nieko nedaryti. Nes realių dalykų
> neverta
> daryti tol, kol nebus padaryti neįmanomi dalykai.

Remiantis mano filosofija, vertėtų prieš puolant stačia galva žemyn, dėl
visa ko pasimatuot gylį. Ypač prie dabartinių tempų. Kiek dienų skyrėt per
paskutines 365 dienas pagalvot, ką darot gerai, o ką ne, ką galite daryt
kitaip?

Potekstė: jūsų siūlymas riboti "privalomą valstybinį" darbo laiką neatrodo
taip jau idiotiškai mano filosijos kontekste.