Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Alvidon
Data: 2010-11-12 00:20:41
Kur tu matai mano rūpinimasį liaudimi ??? Jin man rūpi nedaugiau negu tau.
Ir ne apie rūpėjimą kalba. Tu gi čia agituoji už "savikastracinį komunizmą",
o agituojant už bilekokius ...izmus liaudies nuotaikos yra lemiamas veiksnys.
Niekas, niekada, niekur neperkalbėjo, neįkalbėjo liaudies. Įdėjos neįdiegiamos,
jos arba tinka liaudies dirvai arba netinka. Jei netinka, belieka šautuvas
(problema iš tikro ne šautuvas, o šaudytojų patikimų kur rast). Visokie
ti sartrai bei kamiu kaip agitavo už komunizmą, o vakarų liaudis kaip dėjo
skersą ant komunizmo, taip ir tebededa. Tik atsilikusiose Rusijoj su Kinija
grupelei gudruolių pavyko sužaist komunizmo populiarumu inteligentijos tarpe
ir užgrobt valdžią šautuvėlių pagalba (šaudytojai - liumpenai, kuriems duota
teisė dulkinti kilminguosius) ir tai tik dėka to, kad abiejais atvejais šalyje
vyko bardakai (Rusijoj - nevykęs karas, Kinijoj - Japonijos intervencija).

Tai vat ir rūpinuos savimi: kad visokie sartrai-kamiu būtų niekinami visuotinai ;)