Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: RaR
Data: 2010-12-02 13:15:53
Civilizacija - tai tikrai ne bendras DNR kodas, o bendra kultūra ir
vertybės. Kitaip, pvz., JAV yra net kelios civilizacijos, o Obama - kuriai
iš jų priklauso?

"bet_kas"  wrote in message news:id5q1h$5ps$1@trimpas.omnitel.net...

Mes matyt skirtingai vartojam terminą civilizacija.
Jus civilizacija vadinat perkamąją galią ir kartu teigiat tai nesvarbu.
Gi mano suopratyje civilizacija - artimai giminingą DNR kodą turinti
individų grupė

Tamstos teiginiuos kažkoks netolygumas gaunas, maždaug tokio stiliaus:
vilkai nyksta, bet kadangi šunys turi keturias kojas ir 2 ausis, turi
panašią į vilkų signalinę sistema
(nors gerokai primityvesnę), o ir kryžmintis gali tarpusavyje, vilkų rūšiai
išnykimas negresia, t.y.
išplečiama imtis sumažinant unikalumą ir problemos nėr?