Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: RaR
Data: 2010-11-05 15:22:19
Bet aš prieš pirmąjį nieko neturiu. Tai evoliucinis kelias ir kur tas
mažesnis kišimasis veikia efektyviau, taip ir padarome. Gi antrasis kelias
kelias revoliucinis - viską panaikiname ir tegu bus kaip bus. Nors kaip bus
seniai aišku. Visiškas nesikišimas labai greitai pavirsta kažkieno visiška
kontrole. Žmonės iš prigimties siekia vieni kitus valdyti ir kontroliuoti
(ne visi aišku, bet to siekiančių su kaupu užtenka, kad sistema savaime
judėtų ta linkme), todėl reikia stiprios ir protingai valdomos jėgos, kuri
kontroliuotų ir pristabdytų šį procesą.

"bet_kas"  wrote in message news:ib0vt4$ilq$1@trimpas.omnitel.net...

Vieni siekia kuo mažesnio (kišimasis =>0),
kiti iš vis denonsuoja (kišimasis = 0)
Toks ir skirtumas. Kadangi skirtumas yra, vietoje "sinonimai" parašiau
(be)"veik sinonimai"

Priešybių vienovė anot Hėgelio.

"RaR" <RaR@lt.lt> parašė naujienų news:ib0min$2r4$1@trimpas.omnitel.net...