Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Faktas
Data: 2010-11-11 08:43:21
"Vasaris" <none@none.none> wrote in message news:ibergj$qrl$1@trimpas.omnitel.net...

> Ji niekada negali restartuoti į tą pačią būseną, kaip ir į tą pačią upę įbristi du kartus neįmanoma.

tai kad būtent į tą pačią ir ateis.
pvz.: bendruomenė iš poros šeimų, visi bendraminčiai ir viską daro link bendro gero.
paskui padaugėja narių. atsiranda poreikis bendrų taisyklių, bendrų išlaidų ir t.t.
ir taip galiausiai prieinama iki dabartinės sistemos, kai susirenka tautos išrinktieji ir visą dieną 'kuria' įstatymus.

vat ir įdomu kaip gali būti, kad viskas ne taip vyktų. bet nieks negali paaiškint apart sulyginimo su dešrelėm...