Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Alvidon
Data: 2010-11-09 23:43:48
O ne paprasčiau ir efektyviau tiesiog nedirbti motinoms ? Juk bedarbystės didėjims
- musie pats socialiai pavojingiausias veiksnys, a čia vienu šūviu du zuikiai...
Klausimas tik ar tie zuikiai kam nors reikalingi iš tikro (nu kad dalis mano, jog reikalingi
- tai faktas, ale manyms nebūtinai teisings).