Tema: Ats.: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Blynas
Data: 2010-11-05 15:11:41
"Dex" <virginilijus@one.lt> parašė naujienų news:ib0v5q$hfl$1@trimpas.omnitel.net...
> o kaip dabar tokie dalykai sprendžiami?
> tai jei bus dvi ar daugiau institucijų, tai tiesą rasti bus lengviau
> (duomenų dingimo atveju), nei vienoje, nes toje vienoje

Dabar viskas yra vienoje vietoje. O dvi įmonės (institucijos), užsiimančios ta pačia veikla jau yra bėda (ne apie konkurenciją kalba). Dabar irgi nemažai kaštų sutaupytume valstybės mastu, jei visokių besidubliuojančių funkcijų ir įstaigų atsisakytume.

> Che che, aš dabar suprantu, kodėl Doc siunčia visus skaityti nuorodas.
> Atsakinėti į visų kvailus klausimus, kaip būtų jeigu būtų, na čia jau
> reikia geležinių nervų :))

O tu tas nuorodas skaitei? Kažkada perskaičiau jų nemažai, pažiūrėjau kelis valandos trukmės video. Žodžiu, sugaišau gal dieną laiko, kad įsikirsčiau į jo poziciją. Po to uždaviau klausimus, į kuriuos atsakymų Doc neturėjo. Taip kad ne viskas pasakyta tose nuorodose. Taip, į paprastus klausimus ("iš kur atsirastų įstatymai?") jie atsako, bet tik paviršutiniškai. Toliau skylė.