Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: RaR
Data: 2010-11-06 23:27:24
Nelabai suprantu ką tu čia nori įrodyti - kad žmonių moralumo užtenka, ir
šiuolaikinėmis sąlygomis žmonės galėtų gyventi anarchinėje visuomenėje, ar
ką? Aš samprotauju ne apie kažkokias teorines sąlygas, o apie dabartines, su
dabartiniu žmonių tankiu, mobilumu, miestais ir t.t. O dėl tos
žiniasklaidos, tai nereikia ir jos. Pakankamai ganėtinai blogo elgesio ir
žemos moralės pavyzdžių turiu ir iš kitų pasakojimų, ir iš savo patirties. O
kurių daugiau? Gal ir gerų, moralių, tik kas iš to? Žmones žudo tik vienas
iš tūkstančio, bet tai vis tiek problema.

"Vasaris"  wrote in message news:ib4e3u$tni$1@trimpas.omnitel.net...

"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:ib4cea$skd$1@trimpas.omnitel.net...
> Galima primodeliuoti aibę skirtingų ekstremalių situacijų, ir yra aibė
> skirtingų žmonių. Ir nereikia galvoti, kad į Pietų polių keliavusios
> ekspedicijos narių moralė bei dvasios tvirtumas atitinka vidutinio
> statistinio žmogaus dvasines savybes.
> Kaip rodo istorija, o ir aplinkui
> pasaulyje pastoviai vykstantys įvykiai, kiekvienos suirutės, nebaudžiamumo
> metu pasireiškia tokios kai kurių žmonių būdo savybės, kurias esant
> normalioje situacijoje gali pamatyti tik siaubo filmuose.

Purvasklaida pačiam išpudravo smegenis. Yra elementari taisyklė - laikraštis
privalo išeiti, o šou turi tęstis. Ir kodėl aš turiu objektyviai žiūrėti į
pačio pateikiamus argumentus, kada jie yra paremti bemaž išimtinai negatyvia
imtimi?

Būtent todėl kaip alternatyvą pasiūliau tavo bado scenarijui labai objektyvų
kontr-elgesį, su pozityviu pavyzdžiu.

Galiausiai tavo minėti negatyvai pasireiškia ten, kur žmonių gerokai
daugiau, nei jų turėtų būti, kur visi yra anonimai vienas kitam. Imk miestą,
nutrauk jam visą infrastruktūros tiekimą. Tikrai bus suirutė, panika,
marodieriavimas ir visas jovališkas elgesys. Padaryt tą patį viensodžiui
arba kaimukui - badaus, gyvens kukliai, bet kaimyno nenudobs, nes visi visus
žino.