Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Vasaris
Data: 2010-11-16 01:09:38
"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message news:ibkfb5$5ee$1@trimpas.omnitel.net...

> Nu nu, a čia kas per improvizai: "paremta gaunamos iš Saulės gaunamos energijos maksimizavimu, nuo baterijos iki žmogaus" ??? Galk nereik, labai jau užneša į psichiškai nestabilių žmogelių klejones

Turėjo būti "bakterijos". Bet vėl gi - kadangi kabinėjiesi prie žodžių, o ne įsiskaitai į esmę, tai tau vienos raidės trūkumas kiša koją.
Oponento asmeninių savybių nuolatinis kvestionavimas mane skatina pareikšti, kad jums baigiasi argumentai, prasideda kabinėjimas prie žodžių, interpretavimas tiesmukai.
Manau šita mano pastaba jūsų personos atžvilgiu jau trečia, kas verčia susimastyt apie diskusijos tikslingumą, kada man primetamos tokios sąlygos :-(

> Mūsų civilizacijoj gaunamų/pagaminamų gėrybių skaičius nekoreliuoja su dirbančiųjų skaičiumi.
> Koreliuoja su darbo našumu. O našumas gali skirtis eilėmis. Kai tuo tarpu tokių išbarstymų
> populiacijos kiekyje nuo kartos į kartą nestebim. Taip kad neužskaitau.

Galvokite iš už dėžutės. Nekoreliuoja su dirbančiujų skaičiumi? Gerai - koreliuoja su besimokančių skaičiumi, kurie sugeba sugalvoti šiandien daugiau, kaip padaryt efektyviau nei šimtas dirbančiųjų. Rytoj gal koreliuos ne su besimokančiųjų, o su susidėjusiųjų kokius nors procesorių/duomenų bankų implantus skaičiumi. Bet kad pasiekti sekantį evoliucijos piramidinį laiptelį, pagrindas vis dar turi stovėti.

> Visa tai tėra teorija, visai nepatvirtinta praktikos (čia aš apie kosmosą). Ko pasėkoj tai tik lyrinis
> nukrypimas iš tavo pusės. Neužskaitau vėlgi.

Teorija, kad mažų masių termodinamiškai stablios žvaigždės švies ilgiausiai? Gerai, kad aš jūsų nevertinu pagal metimus pro šalį.

> Apie ką ? Apie totalinės žemdirbystės kultūra ? Čia tavo terminas, tu ir aiškink ką jis reiškia.

O tai koks tikslas man jį aiškinti, jei jūs argumentuojat, kad tai iškreipta realybė?
Aš jau jį paaiškinau kelis kartus ir ganėtinai tiksliai, jei jūs nebūtumėte nurašęs kažkur ir savo pasąmonės paraštes, tai nebūtų ir jūsų ir mano problema.
Kaip ir sakiau - mano problema, kad neįvertinau/pervertinau jus, kaip oponentą.

> Apie normalios pensijinės sistemos įvedimo terminus ? ;) Ar apie CO2 ? ;) Ir kuo tai susiję ? ;)
> Mano požiūriu niekuo, jei tavo požiūriu kitaip - įrodyk.

Jeigu mes vertiname pensijinį sistemą, taip kaip dabar - greičiausiai susiję, arba stipri koreliacija.
Mano pasiūlytus variantus gi jūs atsisakote diskutuoti, badydamas į mano asmenį. Todėl elementariai esu priverstas riboti diskusiją, tuo labiau, kad taikyti tokias pačias priemones prieš jus laikyčiau neetišku ir nemandagiu elgesiu, kuris visiškai neprisidėtų prie diskusijos gero tono.

> O "žmonija, kaip reiškinys, neturi pasirinkimo galimybių" buvo visai kitam kontekste. Taikant
> čia būtų: žmonija neturi galimybės pasirinkti tavo propaguojamą ultraprotingą varijantą. Ba žmonija
> niekad nesivadovauja tokiais kriterijais. O ir vieninga žmonija neegzistuoja. Egzistuoja krūva
> skirtingų civilizacijų, grupuočių su savais interesais ir savu suvokimu "gara/teisinga".

Prašau man parodyti/įvardinti "skirtingas civilizacijas". Be abejo, ne kulinarinio paveldo aspektu.

> Sumoj taip ir negavau atsakymo. Negerai... (tau negerai ;)).

Negerai yra tik tai, kad daugiau diskusija niekur nesirutolioja, nes man tenka prisiminti ir suskaičiuoti epitetus mano personos atžvilgiu. Elementariai apmaudu :-|