Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: RaR
Data: 2010-11-11 18:40:18
Čia aš kalbu apie darbo dienos trumpinimą, atostogų ilginimą, visokias soc.
garantijas, t.y. tą vadinamąjį tempo lėtinimą. Ir tai vyko tikrai daugumos
žmonių valia. Tiesa sakant, aš nematau nieko tame blogo savaime. Tokie
žmonių norai visiškai normalūs. Tik bėda, kai šalia yra šalių, nelėtinančių
to tempo - tada joms pradedi pralaiminėti.

"Alvidon"  wrote in message news:ibh59c$iqf$1@trimpas.omnitel.net...

Kas Europoj yra prancūziško ? Kas atėjo iš Prancūzijos per paskutinius
pora šimtmečių apart blogybių (pradedant komuna) ?
Įgyvendint prieš žmonių nuotaiką nieko neįmanoma. Na o nuotaikos kaip
keisis - dar nėra aišku. IMHO visokie "antiNATO", žalieji, antiglobalistai
ir kitokie civilizacijos griovikai juda žemyn, jų populiarumas krinta.