Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Alvidon
Data: 2010-11-03 18:01:46
Vertinant dėsningumus kaišioti "blogas/geras" - kvaila ir vaikiška.
Yra tokis dėsningumas: kaip gamta nemėgsta tuštumos, taip ir žmonių bendrija bevaldystės.
Kažkas visad vistiek tą valdžią pasiims. Būtinai pasiims.

Kas link kirpėjų: kirpėja gali užsiimti bizniu tik kieno nors kuokai prižiūrint tvarką. Valstybės
ti ta kuoka ar reketininko - tai jau visuomenės pasirinkimo reikalas (somaliečiams labiau
patinka reketininkai). Realus pasaulis su realiais žmonėmis nu niekaip nemokės kirpėjai,
jei galima atimt. Gal kokis šimtas-kitas ir mokės, ale kokis šimtas pirmas visgi ateis su
kuoka. Ir kų tadu kirpėja ?

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message news:iarvs9$9pb$1@trimpas.omnitel.net...
Nesuprantu kaip pačiam akių nebado priešingas identiško elgesio vertinimas. Jei pats aiškini, kad privatūs reketininkai, kurie atimdavo ~10%, yra blogi, tai valdiški reketininkai, kurie atima ~50% (o kai kuriais atvejais, pvz. perkant benzą, ir gerokai daugiau), yra pagal tavo paties vertinimą kaip minimum 5x blogesni. Nepaisant to tai neturi nieko bendra su klausimu, kurį uždavė obliarka.

Kas liečia kirpėjas - nesuprantu kodėl pradedi šnekėti apie reketininkus, reketuojančius kirpėjas, užuot atsakęs ką nors į temą apie mano atsakymą į tavo absurdišką teiginį, kad "nė viena paslauga pasaulyje nėra teikiama be valdžios".

--
Doc