Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Vasaris
Data: 2010-11-05 19:56:34
"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:ib0bsq$gvp$1@trimpas.omnitel.net...
> Nedarau iš nieko tragedijos. Jokios sistemos nėra amžinos, ir visuomenės
> priverstos taikytis prie pasikeitusios situacijos bei jas keisti. Ir nežinau
> kuria kryptimi eis lėšų perskirstymas. Galbūt jis tik didės. Juk darbo

Ta prasme, laisva nuo mokesčių diena bus ne kažkur vidurvasarį, o apie Kalėdas? Ar tuo pats tiki? Tokia gražia, pukuota, rožine ir ginkdie ne juoda ekonomika? :-)

> našumas vis kyla, vienas žmogus gali išmaitinti ir aprengti vis daugiau
> žmonių.

O kam to reikia? Kam man, tau, kitam daugiau žmonių?

> Ir neabejoju, kad anksčiau ar vėliau įvyks dar viena technologinė
> revoliucija - visuotinė robotizacija.

Nespės.

> Tik rinkos ekonomika paremta tokiu
> principu, kad likusieji turi kurti kažkokius produktus ir teikti paslaugas
> (kartais ne tik kūrimui, bet ir rezultato reikalingumo įrodinėjimui reikia
> nemažai fantazijos), siekdami perskirstyti tą produktą ir išgyventi. Bet
> taip daromas didelis spaudimas gamtos ištekliams. Kitas kelias būtų didesnis
> perskirstymas "iš viršaus" ar griežtas darbo laiko ribojimas. Bet tokių
> valstybinių sistemų plėtrai kol kas trukdo jų tarpusavio konkurencija.

Vadinasi labai paprasta - turime likti basi (be gamtinių išteklių), kad galėtumėme tapti turtingi (mentaliai) :-)
Šiaip galbūt ir ganėtinai logiškai skamba. Ryt statau Priusą į garažą ir važinėsim be sąžinės graužimo 5L MB :-)