Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Alvidon
Data: 2010-11-05 16:49:10
Tu ne mano skonio, neėsiu ;))

O jei rimčiau - tai tiksliai pataikei: tiek komunizmas, tiek Doc propaguojama
utopija įmanoma tik vienu vieninteliu atveju: genetiškai modifikavus ir griežtai
prižiūrint gautos "žmonijos" genofondą beigis elgesį. Aišku tie modifikatoriai
bei prižiūrėtojai turi būti už sistemos ribų. Kitaip sakant tai įgyvendinama tik
konclagerio kalinių tarpe, būdriai dirbant prižiūrėtojams. XX'am amžiuje
buvo pora tokių bandymų, tam pačiam amžiuj jie (tie bandymai) ir žlugo.