Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: RaR
Data: 2010-11-09 09:45:18
Aš tik noriu pasakyti, kad tokių yra ir bus, ir šiai problemai spręsti, t.y.
švelninti reikalingos priemonės (teismai, policijos ir t.t.). Ir tokių
individų mes negalime atsikratyti nei laiku užmaudami sargį (be to, reikia
žinoti ir kam užmauti), nei darydami kažkam abortus, nei nevartodami
svaigalų, rūkalų ir nesibadydami, nei nerodydami kažkam kažkokių filmų.
Visomis tomis priemonėmis mes galime tik sumažinti jų skaičių. O tie genai
paplitę žmonijoje ir reikia tik tinkamų sąlygų jiems pasireikšti, kurios
anksčiau ar vėliau susidaro. Netgi išsiaiškinus visus tokius agresyvumo
genus turinčius žmones ir juos išnaikinus ar uždraudus jiems turėti
palikuonių (t.y. įvykdžius genocidą), išliktų naujų mutacijų problema. O
pačios mutacijos yra normalus ir būtinas gyvybės tobulėjimui reiškinys,
nereikia manyti, kad jas sukelia tik kažkoks užterštumas. Kai kurie
organizmai, kuriems didelis kintamumas padeda išlikti (pvz. kai kurie
virusai, bakterijos), turi tokį didelį biologinį savo genomo kintamumą,
kokio negalėtų sukelti net stipriausi mutagenai.

"Vasaris"  wrote in message news:ib9l9j$8nd$1@trimpas.omnitel.net...

"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:ib887j$7eg$1@trimpas.omnitel.net...
>O kokiu pagrindu koks nors jaunuolis uždubasina diedukus vienkiemyje ir
>pasiima pinigus? Kitam gi malonu dar ir pakankinti prieš pribaigiant. Pirmu
>atveju svarbiausias pagrindas - reikia pinigų, antru - "jaučiu malonumą".

O tokiu pagrindu, kad reikia žiūrėti į priežastį, kaip tas jaunuolis
atsirado, vat toks. Bandom elementariausius:

1. Kažkas neužsimovė sargio.
2. Kažkas nepasidarė aborto.
3. Kažkas gėrės svaigalus, rūkė, badėsi nėštumo laikotarpiu.
4. Kažkas pagimdė ir numetė patvoryje.
5. Kažkas per paaugino ir išmovė į vakarus užkalinėt babkių.
6. Kažkas lakė, dulkinosi, vogė čia pat, prie akių.
7. Kažkas rodė S filmus nuo 4 metų, arba elementariai viską susumavus -
dalyvavo tokiame filme.

ir tikrai ne todėl, kad yra/nėra valstybės arba teisinės sistemos -
palyginus su tiesioginėmis, artimomis ir stipriai įtakojančiomis
priežastimis, visos globalios - visiškai neaktualios. Valstybės
penitenciarinis įsikišimas virš 10-12 metų ribos jau yra visiškai
beviltiškas ir beprasmis. MKN, kaip efektyviai veikia nusikalstamumo
prevencijos sistema, turėtų rodyti nusikalstamumo 10-30 metų grupėje
statistika, atmetus viską kitką.