Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Alvidon
Data: 2010-11-11 18:46:48
Nu nereikia čia mokyklinių klišių taikyti. Negalioja ir nerimta.
Šiaip jau visai neseniai kaip tik vyko eksperimentai, tiesiogiai
mus palietę: komunizmo statymo bandyms. Nu praėjo keliasdešimt
metų, ir nusistovėjo in tą patį "nekomunizmą", kaip ir likęs pasaulis.
O viskas todėl, kad pati komunizmo idėja remiasi klaidingu žmogaus
motyvacijos suvokimu. Nu žmogui visgi savi marškiniai arčiau kūno,
ir visi pasaulio protai bei visi ideologai čia bejėgiai. Ba kitaip
besielgiančius gamta atsijoja.