Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Vasaris
Data: 2010-11-16 00:46:41
"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message news:ibkdk2$3vt$1@trimpas.omnitel.net...
> Nevisai dar suvokiu tavo pažiūras (ir netgi nesu tikras, kad tai galima vadinti pažiūromis).
> Taigis galiu labai prašauti, bet visgi:
> 1) Tikrai traktuoji žmoniją kaip vieną visumą ???

Poveikiui ją supančios aplinkos atžvilgiu - taip. Ir be abejo aš turiu be abejo omenyje "civilizuotą" žmoniją, taikančią totalinės žemdirbystės principus. Kad tą suprastum tereikia pasižiūrėti į tarp dienos ir nakties terminatorių į neapšviestą žemės pusę iš palydovo. Be abejo, aš išmetu iš žmonijos apibrėžimo animistines kultūros saleles, gyvenančias vienovėje su ja supančia aplinka, nes ji nors ir atinka mano požiūriu sveikos ekosistemos kriterijus, bet neatitinka musų pageidaujamų kriterijų, o mes dar nesugalvoje kaip suderinti ir viena ir kita.

> 2) Skaitai, kad "intelektualiai potencialiausia visuomenės dalis" yra konstanta ???

Ištraukei žodžius iš konteksto ir pateikei, taip, kaip tau parankiau, kad atrodyčiau idiotiškai, o tuo tarpu pats pasielgei kvailai, visiškai nežiūrėdamas į esmę ką norėjau pasakyti - tai, kad konstanta pati savaime nėra svarbi, tačiau ji, jos absoliutinis vienodumas, o galbūt ir kintamumas prie tam tikrų aplinkybių turi milžinišką efektą tokioms dulkėms kaip žmogus.

> 3) Ir išvis, ar neperdaug viskas statiška tavo interpretacijoj ???

kas tas "viskas"? Galima konkrečiai?