Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Doc
Data: 2010-11-05 13:58:51
"Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message news:ib0oe6$5mc$1@trimpas.omnitel.net...
> Nu tai gerbiamasis, paaiškink ką tu nori pasakyt, nes dabar į kiekvieną atsakymai kišai apie kažkokį nušovimą dėl mokesčių nemokėjimo,
> o dabar staiga: "Kur aš rašiau, kad kas nors nušautas už mokėsčių nemokėjimą?"

Noriu pasakyti, kad faktas, jog nušaus jei atsisakysi mokėti mokesčius, nereiškia, kad yra (daug) nušautų už mokesčių nemokėjimą. Keista, kad neišeina to suprasti. Jei tokį paprastą dalyką suprasti iš tiesų sunku, galiu parekomenduoti porą straipsnelių netingėjusio apie tai parašyti plačiau:

http://www.lostlibertycafe.com/index.php/2009/11/14/the-gun-in-the-room/
http://www.lostlibertycafe.com/index.php/2009/12/15/the-gun-in-the-room-part-2/

> Apie gydymą minčių eiga paprasta: būtinoji med pagalba suteikiama, visa kita, tik pačiam pageidaujant ir už tai sumokant.

Tai dar kartą klausiu - kaip paslaugos, kurios aš neužsisakiau, suteikimas pateisina pinigų iš manęs atiminėjimą?

--
Doc