Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Alvidon
Data: 2010-11-12 00:35:52
Geras... ;))))
Su religija nesigynčijama. Neverk vaikeli ;)

P.S.: jei dar kažkas tai skaito: p. Vasaris visiškai nesigaudo, ką reiškia "tikslas".
Lygiai taip pat pamatuotai aš galiu pareikšt, kad skruzdelės turi lygiai tokį patį tikslą.
Gamtoje (o skruzdės bei žmonės yra gamtos dalis) tikslo nėra, pagal apibrėžimą.
Visa kita - religija. Na o dėl jos... O bet tačiau kompus davė mokslas, o ne religija...
kaip ir daug ką kitą... ilgas būtų sąrašas...