Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: RaR
Data: 2010-11-05 09:03:18
Jeigu pagal tave egzistuojanti realybė yra nesąmonė, nes ji neatitinka tavo
nusistatytų moralės normų, tada taip - rašinėju nesąmones. Eilini kartą
diskusija baigiasi tuo, kad nusprendi stovįs morališkai aukščiau už kitus ir
dėlto a priori teisus bei pats sau paploji. Tikrai neblogai įsisavinęs von
Mises metodologiją - mūsų a priori prielaidos ir logika yra besąlygiškai
teisios ir nekvescionuojamos, todėl tai, kas jų neatitinka yra by definition
neteisūs. Tegul tai bus ir pati niekinga realybė. Su religingais žmonėmis
beprasmiška ginčytis dėl jų dogmų teisumo-neteisumo.

"Doc"  wrote in message news:iav5n3$l6e$1@trimpas.omnitel.net...

Labai malonu, kad prisipažįsti rašantis nesąmones (logical fallacy). Gali
pasiskaityti apie šią loginę klaidą čia
http://en.wikipedia.org/wiki/Circular_reasoning ir pabandyti sugalvoti kokį
nors valid argumentą savo pozicijai pagrįsti.

--
Doc