Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Alvidon
Data: 2010-11-03 19:40:46
Paaiškink apie moralę tiems kurie dėl penkių litų bobutes užmušinėja. Ir tuo pačiu
paaiškink kaip tu su tokiais "žmonėmis" ruošiesi bendraut savojoj nevalstybinėj/
neprievartinėj utopijoj.

Reketas - ir yra apsauga. Valstybė - nugalėjusi, įsiteisinusi reketininkų gauja. Tik tiek.

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message news:ias5mm$ft5$1@trimpas.omnitel.net...
"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message news:ias4bb$ec2$1@trimpas.omnitel.net...
> Vertinant dėsningumus kaišioti "blogas/geras" - kvaila ir vaikiška.
> Dėsningumams netaikytinos moralinės normos. Gamta nesusijus su morale.
> Moralė - tik žmogaus proto produktas, tik žmogaus proto veiklos rezultatas,
> daugiau nieko. 

Nesuprantu prie ko čia gamta, jei kalbam apie žmonių santykius, kuriems vertinti ir naudojama moralė.

> Gamtoje (relaybėje) moralė neegzistuoja.
> Reketininkai - tai tik nebrandi valstybinės valdžios forma, pusfabrikatis,
> tarpinė pakopa. Privatūs jie ar ne - klausimas sudėtingesnis, nei atrodo.
> Monarchija (įskaitant ir modernias jos formas - komunizmą bei fašizmą)
> labai arti savokos "privati valstybė".

Kodėl būdamas moraliniu nihilistu renkiesi su žmonėm diskutuoti, o ne kapoti patyliukais jiems galvas? Gi abu veiksmai anot tavęs nėra nei blogi, nei geri.

> Bet kokia ūkinė veikla yra neįmanoma be apsaugos. Apsauga - pirminis poreikis.
> Prifantazuoti sėdint patogiam kabinete su tauraus gėrimo taure rankoj galima
> daug ką, realybėj gi visad atsiras kas su kuoka, ir tas fantazierius tą kabinetą
> bei tą taurę bei tą galimybę fantazuot turi tik dėka jau egzistuojančio prievartos/
> kontrolės mechanizmo; kitaip artų jis svetimus laukus ir baukščiais dairytus į 
> prižiūrėtoją su kuoka.

Nesuprantu ką reketininkai turi bendro su apsauga.

--
Doc