Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: donisg
Data: 2010-11-04 23:16:10
>1) Atsakyk neišsisukinėjęs ar būtų amoralu atiminėti iš manęs pinigus jei nesinaudočiau valdžios paslaugomis?
Taip amoralu. Bet beda, kad pas ka jega, pas ta ir pinigai, pas ka pinigai to ir taisykles.
Zmogau, gyveni daugumos visuomeneje... iš to sekančias išvadas tikriausiai pats pasidarysi.

>2) Tu teigi, kad jei valdžia man suteikia paslaugą nepriklausomai nuo to prašiau jos ar ne ir nepriklausomai nuo to draudžia ji tokias paslaugas teikti kitiems ar ne, ji turi teisę iš manęs atimti pinigų. Jei aš ateičiau ir iššluočiau tavo kiemą ir grasindamas susidorojimu reikalaučiau iš tavęs pinigų už suteiktą "paslaugą", elgčiausi amoraliai ar ne? O jei ne tik reikalaučiau pinigų, bet dar ir grasinčiau susidorojimu visiems, kurie norėtų pasiūlyti tau iššluoti kiemą už pigiau?

Jei tik turetum tiek "jegos", butinai "isluotum kiema". Kadangi aiškiai žinai, kad yra stipresnis, kuris yra kiemo savininko "stogas", tu to kiemo ir "nešluoji"

--
Doc