Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Vasaris
Data: 2010-11-16 00:19:45
"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:ibk8i9$urt$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai aš ir sakau, kad norint pristabdyti tą civilizacijos bėgimą, reikia
> kažkokių bendrų, t.y. valdžios spaudžiamų stabdžių.

Jokia valdžia nesugebės užtikrinti tokių pokyčių. To elementarus įrodymas - tai, kad nieko panašaus nėra dėstoma vidurinėje mokykloje (t.y. apie darbo laiką, apie ekologiją, apie žmogaus poreikius jį supančios ekosistemos kontekste). Ir būtent vidurinėje, galbūt netgi pradinėse klasėse. Ką valdžia darė iki šiol, tai tik štampavo žiurkių lenktynių ristūnus ir kumeles.

> Jūs gi ir prieš valdžią, ir prieš bėgimą.

Valdžia ir sau ir kitiems, gali būti tik tada, kada suvoki savo veiksmų pasėkmes ir vadovaujasi jomis, o ne jas ignoruoji, devalvuoji arba išvis užmiršti. Didžioji užmarštis tikrai sunki yda :-(

> Bet kai bėgimas nestabdomas, tai laimi greičiau bėgantys ir
> tiesiog priverčia lenktyniauti kitus, o pavieniai save pristabdantys

O kas verčia? Ar bėgantysis, ar vidiniai instinktai, galbūt jau ir kvestionuotini? Padaryk tą bėgimą pajuokos objektu ir dings pati problema.

> individai tokiame kontekste tiesiog nereikšmingi. O darbo laiko trumpinimas
> daugelyje Europos šalių tai juk ir vyko, net ir pas mus yra jo ribojimas.

Tai ne problemos sprendimas. Tai kovojimas su jos pasekmėmis ir tiek.