Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Alvidon
Data: 2010-11-05 16:36:52
Istoriją verta žinot, kad nelaipiot ant jau mindyto grėblio.
Vat Hitlerio Vokietijoj buvo labai madoj besidubliuojančios
(ir netgi labiau besimultipleksuojančios) įstaigos. Pvz. saugumu
užsiiminėjo Kanaris, Gestapo, SS savo turėjo; kariuomenę
savo turėjo Reichswehr'as, SS, Liuftwaffe... Rezultate gavos
nelabai gerai, paskaitinėkit kad ir memuarus, balaganiuks neblogas
vyko. Iš kitos gi pusės - tai musie "vadizmo" idėjos dėsningos
pasekmės, neveltui gi analogiška situacija ir Stalino CCCP'e
buvo (iš kurios ir mokės Hitleris).