Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Alvidon
Data: 2010-11-10 00:03:50
"Vasaris" <none@none.none> wrote in message news:ibcftu$7r7$1@trimpas.omnitel.net...

> O tu nenori jų pačių paklausti?ų

Nenoriu, man neįdomu ;) Ir priedo to (ir tai jau svarbu) - tai nieko nekeičia. Nepriklausomai
nuo to, kaip dalyviai apiformina savo elgesio motyvus rezultatas stabilus ir paprastas: vaikų
mažėja, "sočios" nacijos nesiplečia (dabar traukiasi). Dėsningumai veikia nepriklausomai
nuo dalyvių manymo/nemanymo apie tuos dėsningumus.

> O dėl bedarbystės aš turiu atsikirą nuomonę, bet renkuosi nereplikuoti, nes yra tik du pašnekovai, iš kurių vienas išsisuka nuo klausimų, o kitas sužemina į saugius ir suprantamus rėmelius. Kadangi perėjau į asmeniškumus, manau, kad tai jau neobjektyvu ir netikslinga.

Tik "nužemintas" iki "ant pirštų" ir yra vertas dėmesio. Jei žmogus nesugeba paaiškint "ant pirštų" -
reiškia jis nesupranta. Pateikinėti citatas, pavardes, nuorodas, tarptautinių žodžių tiradas - tai tik
daugiau ar mažiau sėkmingas savo neišmanymo/klydimo maskavimas.