Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Vasaris
Data: 2010-11-10 21:24:03
"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message news:ibeq7d$p86$1@trimpas.omnitel.net...
> IMHO tai diskusija aukštyn kojomis pastatyta. Reik svarstyt ne "kas bus jei bus...",
> o "kodėl/kaip nebus to pačio kaip daba". T.y. ar yra nors kokios priežastys jog nuresetinus
> sistemą jin nerestartuos in lygiai tokią pačia būseną, kaip kad daba.

Ji niekada negali restartuoti į tą pačią būseną, kaip ir į tą pačią upę įbristi du kartus neįmanoma.

Klausimas, ar kas nors nori eksperimentuoti - pvz.: aš ir RaR strigome šitoje stadijoje - ar mūsų protų skiriamoji geba ir motyvai mums pakankami, ar ne. T.y. ar mes pasiruošę pakeitę kai kuriuos parametrus restartuoti ar ne.