Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: bet_kas
Data: 2010-12-03 13:01:45
Raktinis žodis tekste "beveik"
Vilkas (Canis Lupus lupus) ir Šuo (Pudelis) taip pat "beveik" vienodi (tiek
tas, tiek tas turi po 78
 dipodines chromosomas). Ir pilnai suderinama... Ir net apie 70 bendrų
elgsenos modelių..

Bet... be žmogaus įsikišimo sveikas pudelis gali tapt maistu vilkui,
o va sveikas vilkas pudeliui - niekaip.

P.s. tamstos paminėtos IT rasės ir civilizacijos - plius minus vidurinės
kursas - vidutiniškai visi žino.
Šiam lygyje dar nėra tokių egzodų kaip NonStop, VMS ir kalno kitų/kitokių

"RaR" <RaR@lt.lt> parašė naujienų news:idacd7$29q$1@trimpas.omnitel.net...