Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Alvidon
Data: 2010-11-08 23:58:47
Nėra taip paprasta. Jokios abejonės nekyla dėl to, kad nemaža dalis iškilių tiek bolševikų, tiek
maoistų nuoširdžiai tikėjo tais kliedesiais. Kaip kad pvz. ir Doc manyčiau tiki savom "teorijom".
Kaip ir tu beje...
Takoskyra visgi yra ties "a davai įgyvandinam, padarom visus laimingais kad ir prieš jų valią".
Kaip kad ir tavam "kuris ateina kadencijai (vienai), padaro darbą (galbūt ir juodą)"...
Man išvis, iš principo nepriimtinas "darymas". Nesam mes kaip žmonės, kaip žmonija,
kaip rūšis, pajėgūs sąmoningai kontroliuoti savo visuomeninį gyvenimą (kontroliuoti prasme
programuoti/valdyti). Lygiai taip pat kaip individo lygyje nesam pajėgūs valdyti stilium "na
suvalgiau pietus, tai daba lai liauka tokia_tai pagamin chemikalo tokio_tai tiek_tai ir paduod
ten_tai". Lai jau tas visuomeninis gyvenims teka senobiškai, gamtos stichijos valdoms, tegu
ir neitin efektyviai, tegu ir su prabuksavimais bei klystkeliais, ale be komunizmo statybų
masinių kapaviečių; komunizmo, fašizmo, Doc'inio anarchizmo, tavojo "atgal į gamtą"...
kuo gražesnė idėja, tuo daugiau lavonų...