Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: RaR
Data: 2010-11-05 15:34:59
Tai tu apsispręsk apie ką diskutuoji. Su daugiau ar mažiau laisvesne rinka
ir mažesniu valstybės kišimusi į įvairias sritis čia daug kas sutiktų, bet
diskusija ne apie tai. Juk pats rašinėji visokias nesąmones apie teisingumo
ir teisėtvarkos sistemų konkurenciją, o kai oponentai parodo tavo fantazijų
absurdiškumą, atsidūręs aklavietėje rašai, kad viso to ir neteigei.

"Dex"  wrote in message news:ib0r7k$aun$1@trimpas.omnitel.net...

tai kur perskaitei, pas tą ir klausk :)

Dex