Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: donisg
Data: 2010-11-03 22:28:15
Papasakok kaip tavo manymu turėtu atrodyti visuomenė be valdžios?
Man tikrai idomu kaip tu tai isivaizduoji.

Iš to ką čia dėstei, peršasi tik viena išvada: tau nepatinka kaina kuria sumoki už valstybės paslaugas?

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message news:iasgau$rhd$1@trimpas.omnitel.net...
Ką keistų, jei būtų nutiesę? Būtų galima juos vadinti ne reketininkais, o apsauginiais / kelininkais / seselėm?