Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Vasaris
Data: 2010-11-08 22:31:35
Tai, va lai pamasto. O mastymas susiveda i tai, kad po šabloniškais terminais diskusija įžeminama į stereotipus ir bet koks mastymas pasibaigia.

Kokiais terminais apibrėžti, ir kas sudarytų naują sambūvio formą tarp žmonių viduje, ir tarp žmogaus ir jį supančios aplinkos, aš nuoširdžiai nežinau. Tik žinau, kas veda iki dabartinės būklės ir kaip ji mano asmenine nuomone rutuliosis toliau. Man tai elementariai nepatinka. Ką galiu keičiu asmeniniame lygmenyje, o dėl kitko čia ir diskutuojame.