Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: vaikis
Data: 2010-11-04 15:20:34

On 2010.11.04 15:05, Doc wrote:
> Stipru!
;-)

> Nesu niekada sakęs, kad norėčiau tau drausti išsirinkti bičą, kuris tave tratys, tai prie ko čia tai ką parašei? Negi taip sunku suprasti, kad turėti teisę išsirinkti tą, kuris tratys TAVE neturi nieko bendra su teise išrinkti tą, kuris tratys KITUS.

Aš išsirenku bičą, kuris surinks MOKESČIUS tam, kad man nereikėtų sukti
galvos, kada sumokėti atlyginimą mokytojai, kiek pensininkei kaimynei
pervesti pensijos, darželio auklėtojai, policininkui ir gaisrininkui
(kurį prisimenu tik tada, kai pralekia su švyturėliais arba gaisro
atveju). Nežinau ar reikia minėti įrengtus kelius, žiema pabarstytus
kelius ir apsauga nuo Ivano, sugalvojusia po Lietuvą pasivažinėti tanku.
Ar siūlai man kiekvieną mėnesį, suskaičiuoti savo pajamas ir sąžiningai
visiems paskirstyti "kiek negaila"?