Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Alvidon
Data: 2010-11-11 23:53:09
Žmogau, iš kur toks manyms, kad čia tu kažką man aiškini ???
Po teisybei tai aš čia aiškinu, kad požiūris "jokia suknista "visuomenė" nepasiekia tam tikro "gerovės lygio" izoliuotai, o ji tik kyla "visuomenių" mitybos grandyje aukštyn, kurių apačioje stovi mažiau išsivysčiusios visuomenės" tėra mišrainė iš komunistinės propagandos ir eilinės protinės aklavietės.
Tavi perkalbėt aš net nebandau, pas tavi gi religija ;) Vat jei kažkas pasijungtų, gal ir rasčiau savy
stimulų prasiplėst šia tema, nu tobiš jei kam idomu...