Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Dex
Data: 2010-11-05 08:35:20
Aš galiu tik įsivaizduoti, paaiškinti gal būt galėtų Doc.

Nepaisant to, tamstos klausimas tik parodo, kad neturit fantazijos ar
nesugebat modeliuoti situacijos.
Geriau pasakyk, kodėl šitie dalykai negalėtų egzistuoti. Nematau prasmės
aiškinti, kad saulė šviečia. Kaip šviestė ir prie Mao, ir prie Lenino,
ir prie Stalino, ir dar švies ilgai kol neužges.

Kame įžvelgiat problemą interneto ar parduotuvių atsiradimo
libertarinėje santvarkoje?

Dex