Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Doc
Data: 2010-11-05 11:12:45
"Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message news:ib0hak$qe7$1@trimpas.omnitel.net...
> tai kad biški kita tema teismai ir teisė nuo batų....

Aišku, kad tema kita, bet principai tie patys.

> tarkim bus privatus teismas, kuo remdamasis jis priims sprendimus?

Įstatymais / taisyklėmis.

Šiaip diskusija yra analogiška diskusijai, kuri galėtų vykti TSRS:

A) Šaudyti konkuruojančius su valdiška batų pramone yra amoralu, be to nustojus šaudyti konkurentus žmonės gautų geresnių ir pigesnių batų.
B) Nesąmonė, jei valdžia negamins batų, jų nebeliks. Be to valdžia nėra amorali.
A) Kodėl turėtų nelikti? Gi bus priešingai, padidės konkurencija, batai atpigs ir pasidarys geresni. Ir kodėl šaudantys nepatinkančius nėra amoralūs?
B) Hmm, nu gal, bet prašau tada man tiksliai pasakyti kiek, kas ir kaip gamins batus. O valdžia gi nieko nešaudo (beveik), be to gi duoda visiems batų. Kas čia amoralaus?
A) ....

--
Doc