Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: RaR
Data: 2010-11-05 10:39:07
Tai taip ir nesupranti ką aš teigiu. Objektyvios tiesos nėra, nes nėra ir
negali būti nė vieno subjekto, žinančio visą objektyvią tiesą. Kadangi
žinojimas neatsiejamas nuo žmogaus, tai nesant to žinojimo nėra ir tos
tiesos. Bet tai nereiškia kas nėra objektyvios realybės. Objektyvi realybė
yra ir normaliai žmonės tik bando ją suprasti. Pagal tavo gi metodologiją tu
iš pradžių sugalvoji objektyvią (ar moralią tiesą), ir bandai teigti, jog ji
yra objektyvi tiesa, nesvarbu, kad realybė jos neatitinka.

Aš pripažįstu faktą, kad obuolys krenta ant žemės ir bandau nustatyti to
kritimo dėsningumus, siekdamas pasinaudoti tuo žinojimu savo gyvenimo
pagerinimui. Tu gi samprotauji, jog nors tas obuolys ir krenta, tai visiškai
nereiškia, kad jis negali nekristi, o be to tas kritimas yra nemoralus. Bet
nuo to tas obuolys nenustoja kristi ir tas tavo išsamprotavimas neturi jokio
praktinio panaudojimo.

"Doc"  wrote in message news:ib0eoq$m06$1@trimpas.omnitel.net...

Kaip jau ir minėjau, pagal mane IR tave tu įrodinėji savo poziciją
naudodamas circular reasoning loginę klaidą (neskaitant eilės kitų) ir tuo
pačiu metu aiškini, kad mano priešinga pozicija yra klaidinga, nes
prieštarauja realybei :) Ne, nu :D Ir dar vadinti oponentą religingu (aklai
tikinčiu realybei prieštaraujančiomis dogmomis), kai pats aklai tiki
realybei prieštaraujančia dogma "valdžia yra neišvengiama" nepaisant to, kad
PATS sutinki, kad tai yra dogma, t.y. teiginys, palaikomas TIK circular
reasoning'u (ala "Vergovė yra neišvengiama, kadangi neišvengiama. Visi,
teigiantys priešingai, ignoruoja faktą, kad ji egzistuoja, bei mano nerealų
argumentą, todėl yra lochai"). Sorry, bet čia jau overkill :D

Kadangi daug kartų esi viešai deklaravęs, kad tavo manymu objektyvios tiesos
nėra, o dabar dar ir deklaruoji, kad tavo manymu argumentai su loginėmis
klaidomis apibūdina realybę, turėtum nesistebėti, kad diskusijoje racionalūs
oponentai nežiūri į tave rimtai.

--
Doc