Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Doc
Data: 2010-11-05 10:20:42
Kaip jau ir minėjau, pagal mane IR tave tu įrodinėji savo poziciją naudodamas circular reasoning loginę klaidą (neskaitant eilės kitų) ir tuo pačiu metu aiškini, kad mano priešinga pozicija yra klaidinga, nes prieštarauja realybei :) Ne, nu :D Ir dar vadinti oponentą religingu (aklai tikinčiu realybei prieštaraujančiomis dogmomis), kai pats aklai tiki realybei prieštaraujančia dogma "valdžia yra neišvengiama" nepaisant to, kad PATS sutinki, kad tai yra dogma, t.y. teiginys, palaikomas TIK circular reasoning'u (ala "Vergovė yra neišvengiama, kadangi neišvengiama. Visi, teigiantys priešingai, ignoruoja faktą, kad ji egzistuoja, bei mano nerealų argumentą, todėl yra lochai"). Sorry, bet čia jau overkill :D

Kadangi daug kartų esi viešai deklaravęs, kad tavo manymu objektyvios tiesos nėra, o dabar dar ir deklaruoji, kad tavo manymu argumentai su loginėmis klaidomis apibūdina realybę, turėtum nesistebėti, kad diskusijoje racionalūs oponentai nežiūri į tave rimtai.

--
Doc