Tema: Re: Plauna pinigus ar kaip suprast?
Autorius: Doc
Data: 2010-11-05 10:51:49
Aš labai gerai suprantu, ką tu teigi. Ir tu pats labai gerai supranti, ką tu teigi. Visa bėda, kad nesupranti, kad teigi nesąmones, ką eilinį kartą parodo fallacy "false analogy" ("kadangi obuolys krenta, jis negali nekristi" vs "kadangi yra vergovė (valdžia), jos negali nebūti").

Anyway, jaučiuosi pakankamai papramogavęs, jei netingėsiu, gal kada vėl užsuksiu :)

--
Doc